måndag 12 september 2011

Helgen

I helgen har vi varit i Jönköping....besökte Elmiamässan och kollade in lite husbilar...den vi ville ha fanns inte med på årets mässa...men det gjorde inte så mycket ...jag köpte lite glas och diverse istället..vi träfffade ett par bekanta och blev bjudna till deras husbil på Lördags em..kaffe & munkar...lite vin oxå...jättetrevligt hade vi...Vi åt middag på hotellet..sen var det helt plötsligt slut på den dan..Fotade utsikten från rummet...en fin stad i nattljus...
Söndag morgon en stadig hotellfrukost....som vanligt alldeles för mycket...så checkade vi ut vid 10-tiden.. på vägen rastade vi på ett jättemysigt ställe (Fridhem) hembakt fikabröd kunde förstås inte hoppa över det...så det blev en äppelkaka med vaniljsås till kaffet....mumsigt
Väl hemma var jag och köpte mej en ny kruka & ett gräs att sätta vid dörren hemma..det var dags att få lite mera höstlikt vid dörren..sommarplantorna for lite illa under semestern....
Coop Bygg hade 50% på alla utekrukor så då kunde jag inte låta bli att köpa en ny...mina stenvättar & stenar jag tog med mej från Skagen fick göra krukan sällskap... Ha en bra Måndag alla där ute i cyber världen trots gråväder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar