fredag 9 september 2011

Rent Hus

Städat hela huset så det ska vara fint när Frans & Lisette kommer på Måndag...Luktar så gott med nyskurade golv...Vi åker till Elmia mässan imorgon för att titta på husbil...ett kul avbrott i vardagen..att sen få Söndags frukost på hotell är mysigt I LIKE..Måste bara få skryta lite med mina orkideer...jag har aldrig fått dom att blomma om...nu har jag 3 stycken som gör det..kanske för att dom har fått vara i fred här hemma , då vi bott i stugan hela sommaren och jag har spillt lite vatten på dom då & då när vi varit hem ...

3 kommentarer:

  1. Åhh va mysigt det låter..:)
    Nystädat hem, blommande orkideer och sen en lite utflykt på det..kan ointe bli så mycket bättre:)

    Trevlig helg
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Kul att dom vill blomma åt dig. Ha en skön helg och krama "B" från oss.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Jaa orkidéer är ett dilemma som med lever med i stor frustation. Grattis säger jag och kul med en trevlig helg :)

    SvaraRadera