onsdag 14 september 2011

Min man är lätt att tillfredställa.....

När det gäller vilken MAT som ska serveras !!!!!     Varje gång jag frågar vad ska vi laga för mat...svarar han KORV...så idag ska han få falukorv i ugn till lunch.. Här har det varit ett riktigt busväder i natt...det blåser rätt hårt fortfarande men nu skiner solen iallafall..Katja håller väl på att mattas av får vi hoppas...Vi bor fortfarande kvar i stugan så jag eldar i ved spisen och myser inomhus idag.... Ha en bra Onsdag alla...kram på er ANITA

4 kommentarer:

  1. Han är för söt din man. Klart han ska få korv till middag....

    SvaraRadera
  2. Mmm va mumsigt med korv:)

    Ja usch ja vilket busväder det har varit i natt..nu får det räcka tycker jag. Håller tummarna att solen får skina heela helgen:)

    Ha en toppen onsdag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh en ny besökare. Roligt..
    Men gud falukorv, en blommig sådan.
    Mums.
    tur man kan hitta på så mycket med falukorv.
    Har min gubbe som ibland svarar "korv" när jag frågar honom "vad ska vi äta"?. HAHA.
    Här ska följas.
    En liten fråga hur du fick ihop din "blogglista"? som du har till vänster under "etiketter".
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  4. en riktig varm bamsekram får du av mig.
    Tack för hjälpen.
    Äntligen.
    KRAMIS

    SvaraRadera