tisdag 28 februari 2012

FLYTT...

Vet att jag lever..efter helgen som var har jag upptäckt att jag inte är 25 längre..hahaha..flytt är tufft för en gammal kropp..men nu är dotra och måg på plats i sitt fina hus...Lördag och Söndag städade jag och Mia lägenheten..Phuuu vad svettigt det var..och jag har bestämt att om det ska flyttas nå mer finns det FLYTTSTÄDARE att hyra..Herreminje vilket jobb dom har..Här kommer liiite bilder från huset..
Matplatsen med egendesignat bord
Soffor bredvid öppnaspisen
Kontorsdelen

Badrum med ett tvåsits bubbelbadkar..där vi fick ett välgörande och avslappnande bad på Lördagskvällen..ett glas vin på badkarskanten , jetstrålemassage för två gamlingar medans ungdomarna fixade mat..det var grejer det..
Hallen på övervåningen med liten insikt i sovrummet...
Här står 2 män och tar reda på disken så vi kan relaxa....det kommer mera senare...
    PUSS PÅ ER ALLA GOA

14 kommentarer:

  1. ett mycket smakfullt och vackert hem !
    *går och packar saker och flyttar in*
    MYCKET FIIIIINT!
    Pööööössåkraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi kan ockupera gästrummet..skaffa oss en plingklocka att ringa på roomservice..
      Pööösssåkraaaam

      Radera
  2. Jättefint hus/hem! Vad kul för dom att fånytt så där..Jaa du inte är det nåt för "gamlingar" att flyttstäda..Definitivt flyttstäd här den da'n..Tack för titten goa vän ♥ Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint..dom har slitit hårt för det oxå..nej aldrig mer en flyttstäd för mej..när den dan kommer ska det lejas bort...
      Kram goa du

      Radera
  3. så fiiiint:) jag tycker de har bra smak minsann för jag vill gärna bo så där fint.
    Det där med flyttstädning är hemskt. Du har helt rätt att dte är bra mkt trevligare att leja en städfirma:)
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle oxå kunna tänka mej att bo där..ska nog sova över i gästrummet,bara det kommer dit en säng..
      Flyttstäd aldrig mer
      Kram tebax

      Radera
  4. Sååå himlans fint dom har fått det..:)
    Ser fram emot fler bilder sen!!!

    Må så gott nu & vila efter allt slit
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst har dom fått det fint..allt är inte på sin plats än..så det kommer mer bilder sen..
      Japp jag ska vila mej hela veckan tror jag..
      Kram goa du

      Radera
  5. Åh vad nytt och fräscht det ser ut !!! Jättefint :( Men du, jag håller med, ta flyttstäd nästa gång i stället. Det gjorde jag själv sist när jag flyttade ut hit. Himla bekvämt faktiskt OCH värt pengarna :) kram på er och hälsa dotra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppningsvis ska inte dom flytta ur huset på lääänge..det blir nog vi som flyttar från hus till lägenhet och jag ska absolut leja bort städningen..
      Ska hälsa från dej och kram tillbaka

      Radera
  6. Jisses så fint det ser ut att vara! Å vilket lyx att få bubbla med ett glas på kanten och invänta middag så där, men jag gissar att ni var mer än väl värda det:)
    Ser fram emot fler bilder!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det var så mysigt att ligga och bubbla med ett glas vin på kanten..kliva upp till dukat bord sen...det skulle kunna bli en vana...ska höra med dotra om hon ställer upp på det..hihihi..det kommer mera bilder när allt är på plats
      Kram tillbaka

      Radera
  7. Vilket hus !
    Planlösningen är ju bara så häftig att man får gåshud !
    Så snyggt matrumsbord, och badrummet, och...Ja hälsa dottern och hennes man och gratulera dom till ett underbart hus !
    - Bra jobbat allihopa, nu kan ni njuta av resultatet.
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  8. Morning på dig också!
    Ja du, att man inte är tjugo längre det märks o känns ofta.
    Blir ju rädd för sig själv i spegeln ibland, hi hi.
    Vilken fin planlösning och hela huset är supersnyggt!

    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera