lördag 24 december 2011

GOD JUL

NU ÄR DET JUUUL..Och jag vill önska er ALLA en riktigt GOD JUL..hoppas ni varit snälla så tomten tittar förbi er..Här är det lugnt på morronen...sörplar kaffe för fullt så jag börjar vakna till nu..
Som vanligt blev kklockan rätt mycket innan vi var klara igårkväll..graneländet vickade omkull så det gick några pumlor åt skogen..rackarns att det inte blev fler..får då hade jag kunnat köpa VITA...Lite på sne stod den så äntligen klar och vi fick till slut äta den första skinkskivan innan det var dags för sängen..
EN RIKTIGT STOOOOR JULKRAM TILL ER
                                Anita

5 kommentarer:

  1. God Juuul Anita...hoppas du får en kalashärlig Jul..kanske du får vita julkulor i julklapp :). Kraam

    SvaraRadera
  2. Go Jul på dej själv Anita! Skrattar åt din berättelse,aldrig hört ordet pumlor faktiskt!! Hahaha synd det inte blev vita nu då...Ska inte klaga bytt julklappar på jobbet i morse oxå,jätte kul! Kram på deej...Gunilla

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är en läcker gran där den står - utan vita kulor :)

    Tomten kom hit kan jag meddela och jag hade tydligen varit snäll :) Önskar dig en underbar fortsättning!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. God fortsättning till Er:-)
    Hoppas ni har haft en häärlig helg tillsammans!

    Stooor kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej hoppas julen varit lugn med Dagmar o så...Här vankas ett ynka dygnsjobb på torsdag sen leedig över en vecka...kramelikram. Ska snart iväg me fyra barnbarn på matine!hihihi...Gunilla

    SvaraRadera