onsdag 26 oktober 2011

Nu är det kväller

Ååå... inte vart mina fönster putsade idag....Nej nåt mycket trevligare blev det...min syster och man plingade på min dörr i morse...dom är här nere på visit från Arvidsjaur...och vi hade visst bestämt för länge sedan att vi skulle sortera foton efter pappa idag...det hade helt farit ur huve´t på mej...FRU VIRRPANNA det är jag det...så vi har haft en minnenas kavalkad från barndomen ...ätit lunch...och fikat..jag gjorde en Ananaspaj som jag hittade recptet på hos en annan bloggis (Lilla Kullan)...Den blev uppskattad...
Kram på er
                                                        Anita

2 kommentarer:

  1. Tycker att det är så roligt att sitta och titta på gamla kort, gärna med någon så man kan prata minnen..
    Din paj ser smaskens ut!

    Ha det gott i höstmörkret!

    SvaraRadera
  2. Det blev en toppendag tycker jag. Pajen blir ett ljuvligt minne från dagen för oss lappar.
    Kramelikram på dig

    SvaraRadera