onsdag 26 oktober 2011

Favoriter

Det finns vissa saker man har som betyder mer än andra...Den här stora muggen har jag fått efter min mormor...den drack dom välling ur...kantstött och välanvänd ...men så charmig ändå...
Mammas gamla kaffekvarn är en annan favoritsak jag har på min hylla i köket....Saker som har en anknytning i familjen...
Elefanter gillar jag och dom här snyggingarna kommer från min mans faster så dom är oxå lite mer värdefulla för mej
Aktionsfynd jag är glad för...så nu har jag visat en del saker som jag gillar här hemma...Idag är det Onsdag vilket betyder ledig dag för mej..men det finns alltid nåt att syssla med hemma...fönstren skulle behöva en omgång innan det blir för kallt..vi får se om jag kan ta mej i kragen och få det gjort idag...
PUSS & KRAM PÅ ER
Anita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar