söndag 8 januari 2012

AWARD

Jag har fått en Award av Söta Gunilla med Bloggen Gunillas ljusglimtar TUSEN TACK!!!!!

Liebster betyder käraste och ges till Bloggar med mindre än 200 följare.
När man får en sån här Award gör man så här:Tacka den man fått den av
samt länka. skriva ner 5 andra bloggar som man vill ge till och kommentera hos dom.

Här är ni goa bloggisar jag valde

Babbis Sumphåla in the Bloggträsk
Disa Dots Citadell
Creando
Småstadsliv
Villa Tretton

Inget tvång att lämna vidare,det gör man precis som man vill

5 kommentarer:

  1. Men gu va du e gullig : Får jag också en! Tack så mycket gumman!
    Kram å pöööööss!!

    SvaraRadera
  2. TACK snälla söta du:-)
    Va glad jag blir!!!

    Grattis till dig också!

    Ha en toppendag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Yaaay...vad glad jag blir! Jag har aldrig fått nåt sånt här på blogger förut...tänkjo dear! Skickar en blöt pöss!

    SvaraRadera
  4. Du får komma och hämta du med ;o)
    Pöss.

    SvaraRadera
  5. Åh, så gullig du är! Jag blir alldeles barnsligt glad. På riktigt :) Tack!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera