söndag 4 december 2011

JAG HAR HEMLIGHETER

Har handlat några julklappar idag..Jag tycker det är så kul att köpa presenter...Vi har varit ute och trängts lite i Västerås idag..I ny köpcentrat där Ikea finns har det öppnat en del mysiga butiker..Så nu har jag iaf påbörjat att fixa hem några hemligheter...hoppas dom blir till glädje för någon...Hade tänkt att vi skulle äta Ikeas julbord som Tna Nordström har kompnerat..men det var sån kö till det..fler som hade samma tanke alltså blev det vanliga matkön istället..Men vi slog på stort och åt 3 rätters..hihihi
Nu är det glögg mys ..tända ljus ..och softa i soffan som gäller
ADVENTSKRAM PÅ ER
Anita

6 kommentarer:

  1. Den där maten såg inte ut som fy skam...är det bearnaissås? MOMSI!!!!! Jag har snart mina julklappar klara tack o lov...det är kul att ge men inte kul att skaffa. Ha en bra vecka..pössen.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är roligt att handla julklappar när jag vet vad jag är ute efter, men oj! vad stressigt det kan vara när så inte är fallet alls.


    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Åh va kul det är att fixa med klappisar! Tack för att du tittar in till mej med så goa kommentarer..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Västerås, mina gamla hemtrakter. :o)
    Bodde på Vallby där.

    Maten ser mycket mumsig ut!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att vara igång med hemligheterna. Här är tyvärr lite för mycket kvar att inhandla för att jag ska känna mig lugn och kontrollerad.... Kramar Kicki :)

    SvaraRadera
  6. Jackie/ Världens bästa barnbarn6 december 2011 kl. 10:54

    Är det julklappar till Jackie kanske...Hmmm
    Puss

    SvaraRadera