tisdag 22 november 2011

SPRAYA MEEERA

Japp det har jag sysslat med på morron..vitt och lite svart..och två som jag inte bestämt framtiden för??Den ena silvriga har redan fått sitt första svarta lager..men  sen har jag faktiskt lite beslutsångest med dom högre tvåfärgade..min lilla mams skulle säkert skrika i högan sky att jag är helt tokig som ens bara kommit på tanken att måla dom..men va sjutton,det är ju inga släktklenoder ...jag köpte dom på loppis BILLIGT..
Så vi får se..jag har en tanke om att behålla den med silverstången i mitten och spraya mässingen svart..nån som har en synpunkt på det???
Här står nu alla mina vitingar...ett par av dom började på sovrumsbyrån...men nu fick dom sällskap av några fler,och då blev det lite trångt..så köksbordet är det för tillfället..man vet aldrig..dom  får nog ge plats åt den efterlängtade ADVENTSLJUSSTAKEN på Söndag..
Det lilla fatet köpte jag på loppis för 10 spänn,nästan gratis..min gubbe tycker att det är skitfult..men jag gillar saker som är lite annorlunda..så det fick följa med oss hem vad han än tycker...det är egentligen ett askfat,men det kan nog användas till nåt annat oxå...
Idag har det krånglat nåt alldeles förskräckligt här på Blogger...det här inlägget började jag 9.30..kl 11 var jag tvungen att avbryta för att gå till jobbet.. det är uppladdningen av foton som tar en evig tid...kanske jag gör nåt fel.."20-25 min. för varje foto är väl lite för länge..

SPRAYKRAMAR TILL ALLA
Anita

Dagens ord
Kärlek är det enda som blir större
ju mer man slösar med det

1 kommentar:

  1. Det kan nog bli hur läckert som helst med svart och silver så spraya på du bara.
    Kram kram

    SvaraRadera