fredag 21 oktober 2011

Godmorgon Världen

Idag har gubben min farit till jobbet...så jag får dricka mitt morronkaffe själv...så då sätter jag mej här får en mys stund med tända ljus till kaffet...
Den lilla kaffekoppen hittade jag på längst in i ett skåp för nån vecka sen...jag trodde jag hade kastat dom ... eeehhh..men till saken hör att jag har  dille på porslin så jag brukar alltid hitta plats nånstans att gömma undan saker jag tröttnat lite på....iaf..jag blev jätteglad när dom kom fram igen våra första finkoppar som har hängt med i snart 40 år..
Morronkaffekram på er alla
Anita

5 kommentarer:

  1. Åh va mysigt det ser ut..längtar tills jag har något mysigt ställa att krypa upp i här hemma..:) Just nu bor vi i tvrummet..men efter regn kommer solsken..;)

    Önskar dig en underbar helg med sol
    Kramkram Susanne

    SvaraRadera
  2. Halloj, kul att du tittade in.
    Gillar lilla bilden med dig och vinglaset, he he. Vi provar ju vin titt som tätt..mannen är Munskänk och på lördag blir det lite provning igen.

    Kram o trevlig helg/Tina

    SvaraRadera
  3. Väldigt mysigt.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Åå va mysigt det ser ut! :)

    Ha en härlig helg!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. Härligt med kaffemys!!! Roligt att du lämnade en hälsning hos mig - har lagt till dig bland mina favoriter!

    Kram Annie

    SvaraRadera