lördag 6 augusti 2011

Sista Semester Veckan

Det är sista veckan som semesterfirare ..... Vi har haft det varmt och skönt... Bara myst med mat och dryck.. Den här rosa skumpa flaskan fick jag av min *B* som en liten pigga upp gåva...gulligt tycker jag..orkiden som ligger bredvid råkade jag bryta av när vi var hem och jag upptäckte att jag på nåt vis lyckats få två av mina vita orkideer att BLOMMA om..hur det gick till har jag ingen aning om... iaf..nnär jag skulle fästa upp den ena stängeln så gick den av...men då kan jag njuta av den i stugan oxå...
En kall öl smakar bra när det är varmt.....
Älste sonen & Inge var på besök i Sverige..vi hade en trevlig kväll med lite mat...toast skagen smakade bra till förrätt....
Sen åt vi grillad lax , sallad & färsk potatis

Micke & Inge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar