torsdag 21 juli 2011

Det här har tagit sin tid att publicera....krångel att ladda bilder


Lite kvällsmys sista kvällen i Nora...Bredsjö blå med hallon & chokladmarmelad....smakade bra...På Onsdagen fortsatte vi våran lilla tripp mot Karlstad...Jätte fin stad..många mysiga butiker ...jag hittade jätte fina koppar i en butik som heter Noll 54....  jag ska ha dom som tekoppar..."baljor" kallar min "B" dom..synd att dom var lite dyra så det blev bara fyra
Ett ljushus och en mjölkanna till mina muggar från miljögården hittade jag på Boulevard Present.......
När man har shoppat behöver man lite energi.....pizza & ett glas rött....sen var det dags att åka hemåt....men först ringde jag en kompis som bor i Karlstad..men guess what.. hon passerade ENKÖPING precis...men vi bestämde att träffas efter vägen för en kram & fika...så i Kalskoga träffades vi för en trevlig stund tillsammans.....Nu är vi hemma ett tag igen...men  man kan aldrig så noga veta vad vi hittar på....vi är rätt så impulsiva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar