lördag 28 maj 2011

Utflykt

I morse for vi till mamma 9.30 för att ta med henne på en "hemlig resa"..fikade där..sen åkte vi iväg till Sala...
På Linneskåpet hittade jag det här söta mini kakfatet & "muffins" formarna...
På Interflora i Sala hittade jag den här fina madonnan...(från Miljögården)..hon är så fin tycker jag...
När man har sprungit runt i affärer måste man fylla på energi..så det blev en pizza på Verona...
Hjärtanen kommer från Interflora i Sala."kronärtskockan" köpte jag i torsdags i Örsundsbro färghandel...
På bürgers plantskola hittade jag lite smått &gott...Sen for vi Västerås där besökte vi Nisses ,Mediamarkt & BILTEMA..hmm...bara för att köpa sprayfärg..jag har lite planer på att spraya färg på en del saker....Hemåt igen efter en trevlig dag 16.30

2 kommentarer:

  1. En mysig heldag med andra ord. Jag vill oxå springa runt i affärer....
    Kram på dig syster Yster

    SvaraRadera
  2. Åh va med fina saker du har hittat..kul:)

    Mysigt för lilla mamma att få följa med också!

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera