måndag 30 maj 2011

Undrar jag

Undrar När Det Ska Bli SOMMAR ????? Blåser som attan idag igen...det positiva med urrigt väder är att man kan pyssla mycket inne..
Söta liljekonvaljer att njuta av....doftar så gott
Fick ett ryck igår putsade fönster..köpte billiga hissgardiner som får duga så länge..tills jag hittar tyg så jag kan sy själv..men jag tror jag ska piffa upp dom med att sy på lite spets iaf..  Nåt mer jag undra  är...på en vecka nu har min besöks statisik ökat med det dubbla..MEN inte kommentarerna...jag har Två GOA som skriver så rart..TACK Sussanne & Mona...   Nej jag glömde Catarina.. Tack till dej oxå                      Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Det finns några som "bara" kikar in.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mona:jo.. jag vet att många bara kikar in...gör det själv ibland...men det är så kul när man ser att nån har läst och tycker att det är värt att kommentera..kram kram tebax

    SvaraRadera